Friday, October 6, 2017

Autumn outfit /black is the new black/

Obožavam postove ovog tipa. Obožavam i deo koji podrazumeva slikanje ali i onaj pre toga, traženje kombinacija.  Za jesen sam rešila da vam prikažem dve kombinacije koje vas mogu inspirisati da smislite idealnu za sebe ili da iskopirate neki detalj :) U poslednje vreme sam dosta zavolela dukseve ,što ranije npr. nisam nosila gotovo nikada, a džemperi su tu oduvek :) Pošto mislim da većina nas u ovom periodu najviše nosi upravo njih oba stajlinga su tako bazirana.  Prvo vam predstavljam black is the new black kombinaciju :)





 Džemper koji prati liniju tela, šire pantalone koje su bile nenormalno popularne ovog leta i cipele sa providnom štiklom , ja ih lično obožavam..

dzemper :Jack and Jones
Džemperi u svim bojama, svih dezena i dužina :) Ako se pitate šta ću nositi ove sezone to je odgovor. Obožavam uzane, kraće dzempere uz farmerke dubokog struka, ali i duže uvučene u farmerke sa kaišem. Mislim da mi je to omiljena kombinacija za sve prilike kada krene hladnije vreme .  Tek treba da idem u shopping vunenih must have stvari za hladno vreme pa javljam ako negde nađem zanimljive ili čak na sniženju :)

Sledeće na redu su pantalone :)
pantalone : zara
torba : Parfois

Pantalone su iz Zare, ali možete ih naći u apsolutno svakoj prodavnici u tržnim centrima i u svakoj boji. Mislim da su komad koji je, kao što sam rekla in još od leta , tako da ih ja prenosim samo na hladniji period. Mogu se kombinovati uz kraće čizmice, patike, na neke čarape sa zanimljivim dezenom.. mogućnosti su brojne. Pored toga što se lako kombinuju uz sve, preudobne su, savršene i za treninge uz neki top.Tako da na wish listu dodajem i njih u nekoj drugoj boji :)

Torbu ćete  videti i u sledećem outfit postu ,pa ćemo tada više o njoj, za sada ću vam reći samo da sam je uzela u Ušću, u Parfois radnji.


Cipele sa providnom štikom 🎔🎔🎔
Ove lepojkice sam našla u Bulevaru kralja Aleksandra. S obzirom da mi prevoz koji čekam kod Vuka nije išao krenula sam peške uz bulevar i krajičkom oka gledala izloge. Na jednoj je pisalo sniženje zbog zatvaranja i ušetala sam u nju
zbog zanimlivih papuča koje sam videla u izlogu. .. a onda se desila ljubav na prvi pogled :) Ostale su jedne jedine moj broj..i dalje ne moram da vam govorim :)  Inače ne nosim često štikle i retko mi se neki komad toliko dopadne, tako da sam znala da je to to :) Prvi put sam ih obula na jednoj porodičnoj svadbi i izdržala u njima 6 sati, igranja ( i ispijanja medovača)tako da su test prošle sa odličnom ocenom.



kačket : Bershka

 Na ceo stajling možete dodati kapu, kačket, napraviti turban od marame, šta god da vam se u tom trenutku nosi. Ja mnogo volim kačkete tako da ih i često nosim. Ali uskoro kreću i zimske kape, komad koji može da upotpuni svaku kombinaciju.

Ukoliko izuzmeno štikle ( koje naravno možete izostaviti) ovo je jedna veoma basic kombinacija, i nešto što ja često nosim, Zapravo samo takve stvari ćete i viđati kod mene bilo na postovima bilo na instagramu, samo ono što mi se zaista sviđa i što nosim.
Sledeći auftit koji ćete videti je samo za nijansu smeliji , jedva čekam da ga vidite pa da mi javite koji vam se više dopao i u čemu se vi osećate komfornije.
Takođe, da ne zaboravim, počela sam dan ranije da smišljam kombinacije koje ću nositi idući dan. Em što ujutru kada ustanem uštedim vreme, ne pravim mini dramu, em se lepše obučem :) Probajte i vi :)

 Sledeći post vas čeka u nedelju ujutru, intervju o kom sam vam pričala na instagramu, sa devojkom super herojem, o kome je reč- videćete :) 




No comments:

Post a Comment

Sasvim je u redu da se desi u decembru

Ma da li to nakon (skoro) godinu dana ne blogovanja izlazi decembarski challenge? Nije da u potpunosti nisam bila aktivna.. blogic mi je d...