Saturday, September 30, 2017

October goals/lets make it

 


Post čijem sam se pisanju najviše radovala, ali isto tako i najviše odlagala. Otkako znam za sebe nedeljom planiram obaveze za narednu nedelje. Tad sam veoma optimistična pa mi svaka isplanirana jutra počinju fizičkom aktivnošću, a svaki naredni dan pripremljenim izgovorom. Uvek se završava na tome ,,nema veze od sledećeg poendeljka ću zaista,, Verujem da vam zvuči poznato.
Čak i ako se desi da par dana zaista vežbam čim se probudim, sledeći naredni dan kada to ne ispunim mi poremeti koncept za naredne dane. Zašto jednostavno kada može komplikovano :) Svaki moj ozbiljniji plan počinje kupovinom nove sveske, planera i različitih markera. A svaki neuspeli završava se cepanjem I tako u krug već par godina.

Kao dodatnu motivaciju meni da istrajem u planovima , ali i da bih vas motivisala rešila sam da većinu svojih planova za oktobar objavim upravo ovde :)
Akcenat ce biti na vežbanju i zdravijim životnim navikama,  što nam verujem svima pada najteže.

U poslednjih par meseci, od junskog ispitnog roka pa sve do sad sam se znatno ulenjila što se tiče fizičke aktivnosti. Iako imam 52 kg ( izmerila sam se za početak mog izazova) osećam se kao da imam duplo više. Zamaram se posle duže šetnje, nemotivisana sam za vežbanje a ne osećam se lepo zbog toga.

Nisam jedna od onih koji zdraviju ishranu i vežbanje povezuju samo sa mršavljenjem. Prvenstveno mi je najbitnije da se lepo osećam u svom telu, najpre zdravo, snažno a ne tromo i lenjo.



Prvi cilj koji sam sebi zadala je da se vratim penjanju. Naime penjanje sam trenirala od druge godine gimnazije pa sve do malo manje od godinu dana. Bilo je perioda kada nisam propuštala nijedan dan da ne treniram, vežbala dodatno kući, izlaske menjala treninzima. Ova slika je nastala u Sloveniji pre dve godine, kada sam penjanje stavljala ispred odlaska na more. Gde je ta motivacija otišla ne znam :) Tako da sam rešila da  u oktobaru idem na treninge da vidim da li će mi se stara ljubav prema penjanju vratiti ,a aktivnost će mi svakako prijati. Ukoliko vas zanima nešto više o sportskom penjanju , gde idem, koji su termini, slobodno mi ostavite u komentaru.

Sledeći cilj koji će mi najteže pasti jeste da  trčim tri puta nedeljno. Pošto znam koliko za mene samu ovu zvuči nerealno potrudila sam se maksimalno da sebi olakšam ovu muku :)  Spremila sam kombinacije za trčanje, aktivne majice, skinula sam muziku, poručila mp3 da ne bih nosila sa sobom telefon. Potrudila sam se da stvorim što više stvari koje će me motivisati da trčim i u kojima ću se lepo osećati.

Zatim što se vežbanja tiče slede sklekovi i zgibovi. Nekada sam ih obožavala. U mojim ,, najjačim ,, danima sam čak mogla i preko 30 sklekova  ( i to ne ženskih )i 12 zgibova.  Sada jeedva 2 zgiba i ako baš zapnem oko 6 do 8 sklekova. Pošto se ne živi od stare slave red je da opet zapnem :) Takođe ako vas detaljnije zanima program koji sam ispisala sebi komentarišite. Neki moj cilj je da do kraja meseca uradim 5 zgibova i 15 sklekova. U stanu imam šipku za zgibove pored koje  svakodnevno prolazim ali se ne pozdravljamo. Tako da se radujem druženju :)

Ko me prati na instagramu zna da često kačim slike yoge, a i spomenula sam vam da sam trenirala, u nekom od ranijih postova. Nema lepseg osećaja nego onog u telu nakon istezanja, međutim retko kada to praktikujem. Ali pošto samrešila da s eviše posvetim stvarima koje mi prijaju, sledeći cilj na redu je ŠPAGA. Što samo po sebi krije mnoštvo mini ciljeva , kao što je svakodnevno istezanje i vežbanje. Iskreno, jedva čekam. Nikada nisam uspela da uradim špagu do kraja i mislim da je 30 dana sasvim dovoljno da je navežbam.

Sledeća na redu je meditacija . Toliko puta sam pokušavala i odustajala . Primarni cilj mi je da se posvetim meditaciji 3o dana, tj svakog dana u mesecu pa da onda oformim mišljenje da li mi prija. A, ne da odustanem posle dva dana ,,mučenja,, da odbacim kovitlac misli. Videćemo učinak, prdružite se izazovu. Na internetu ima dosta videa i sa vođenim meditacijama, ako vam to više prija.

Takođe, želim da pročitam prve dve knjige ,,Razgovora sa Bogom" , koje sam vam pominjala da sam uzela ovaj mesec. Na početku sam prve knjige i veoma mi se dopada.

Pored navedenih stvari želim da počnem da šijem stvari. Mašinu sam dobila, materijal sam našla samo još da krenem. Tako da se iskreno nadam da u nekim narednim street style fotkama ćete videti moje kreacije :) Tada ću vam detaljno i objasniti svoju zamisao.

ᐩ Pošto ja vodu veoma retko pijem a to strašno želim da promenim, cilj mi je da svakog dana unesem najmanje 2l vode.
ᐩᐩ A pošto slatkiše sam jela neumerno u poslednjih mesec dana, reših da ih sebi zabranim :) I ovom izazovu se stvarno radujem. Pogotovo što radim u poslastičarnici gde pravimo najlepše američke kolače u Beogradu :)


Što se tiče moje wish liste za kupovinu, ona je sledeća :
↳ rančić za lap top u waikikiju ( koji sam našla na sniženju za 700 dinara )
↳ veliki čiviluk

↳ kratke čizme sa nitnama poput ovih iz stradivariusa (https://www.stradivarius.com/rs/woman/shoes/special-prices/leather-ankle-boots-with-studs-c1020096051p300343506.html?colorId=040 )
↳ John Frieda sprej za plavu kosu
↳ neki novi, jesenji, karmin :)
↳iskreno se nadam nekom  džemperu
↳ the balm Mary Lou hajlajter za koji sam čula toliko pozitivnih recenzija, a prošli mesec sam uzela bahama mama bronzer, taman da ih kompletiram :)
↳ ajlajner, zimi ih volim :)


 Mislim da bi to bilo to što se tiče mojih ciljeva za naredni mesec. Radujem se njihovom ostvarenju. Takođe u oktobru krećem i na master tako da će biti zanimljivo uklopiti sve obaveze :) Uživajte  u svakom oktobarskom danu, napravite već večeras svoju listu prioriteta kao i ,,poklončiće" kojima ćete se motivisati za njihovo ostavarenje.

No comments:

Post a Comment

Sasvim je u redu da se desi u decembru

Ma da li to nakon (skoro) godinu dana ne blogovanja izlazi decembarski challenge? Nije da u potpunosti nisam bila aktivna.. blogic mi je d...