Friday, August 11, 2017

From Nada to Prada

Moj prvi post na srpskom i ne mogu da smislim drugačiji početak nego ovaj :) Kao što itekako verujem da kako vam krene jutro takav ce biti i ostatak dana, takodje verujem i u to da prostor u kom živimo oslikava nas,misli stil, osećanja.. Ne mogu smatrati osobu sredjenom samo na osnovu njenog fizičkog izgleda.Kao što uparite torbu sa cipelama, projektujte modu i na stan,  uklopite zavese sa prekrivačima . Ja lično, dugo sam  imala izgovor za (ne)dekorisanje stana. S obzirom da kao student još uvek iznajmljujem stan ( a veoma često ih i menjam ) , izgovor je očigledan i svaki je počinjao rečenicom ,, kada budem imala svoj stan... Imajući tu rečenicu u  glavi,nevoljno sam se mirila sa terasama koje više predstavljaju podrum , po prinicpu iznesi sve što se pokvarilo ili smeta u stanu i sa kuhinjom sa 5 različitih časa i tri različita tanjira.. Zbog čestih selidbi nisam previše ni kupovala sitnice koji bi znatno promenile izgled stana . Medjutim, i u takvim uslovima uvek sam bila maher za ,,lickanje,, prostorije. U roku od pola sata mogla sam da potpuno promenim izgled stana.Ne, ne govorim o klasičnom raspremanju, već uklapanju boja, pronalasku savršenog mesta za davno zavučen sto itd..
Ukoliko sam u stanu provela duže od 2 meseca, taj stan bi imao više od 4 makeovera , najčešće pred ispitni rok .Takođe, uvek mi je bila zelja da imam svoj kutak za šminku i kozmetiku u stanu, za šta često nije postojala polica bas po mojoj zelji, pa mi je stan često ličio na izlog u radnji, sa poredjanim parfemima i šminkom.

Te stare navike i izgovori su se dosta promenili ,ili bar i dalje radim na tome da se promene.Međutim jedna stvar koja se nije promenila, a veoma mi je važna pri izboru životnog prostora jeste terasa.
savršeno mesto za spremanje ispita, čitanje knjige, doručak, ispijanje jutarnje kafe.. za apsolutno sve .
Ljubitelji terasa znaju o čemu govorim :) U stanu u kome sad živim, terasa je veoma mala u odnosu na prethodne terase , ali je srećom bila prazna , pa smo je preuredili po našem ukusu.

Da ne dužim više sa uvodom, ovaj post posvećen je najlepšoj terasi u kraju ( po proceni komšija ) . Po ovim slikama videćete koliko sitnice mogu ulepšati životni prostor i učiniti da se vi osećate mnogo bolje. Dosta stvari smo i sami napravili i tako učinili našu terasu mini oazom :)

pre i posle dekoracije


 O ovome vam pričam. Na početku je naša terasa ovako izgledala.(slika 1) Bez ijedne biljke,stolice detalja koji bi me privoleli da ovde provodim većinu slobodnog vremena.  Jedini detalji koji su krasili ovu terasu bili su opušci koje su komšije iznad bacale. Međutim ,rešena da ovo bude moj omiljeni kutak u stanu polako sam radila na sredjivanju terase .




Prvi korak bilo je cveće 🥀 Veliku granu sa leve strane napravili smo sami . Veštačko cveće + glue gun je potpun dobitak. Grane smo našli prilikom jedne šetnje, očistili i bile su spremne za ukrašavanje. ⚘
 Sledeći cvetić stigao je sa Mirijevske pijace. Ovo je samo početak što se tiče cveća. Smatram da je i bez ostalih detalja, terasa ovako savršena,šarena i puna života.



Sledeći korak bilo je par slika koje su se savršeno uklopile uz postojeću dekoraciju, kao i neizostavna grebalica za mačke 🐈 A, da na slici je i Peristesija, najbolji ljubimac, yoga partner, kolega za učenje, kako god želite. Uskoro će biti i post o Peri, tako da neću sada puno da vam pričam.


Već posle ovog koraka, dosta sam zavolela naš raj u stanu, i to me motivisalo da nastavim dalje sa preuredjenjem. Naravno, pinterest je bio inspiracija.




Jastuci , jastuci i još jastuka 🙋🙋 Pošto mi je terasa, kao što sam navela dosta mala, opredelila sam se za jastuke,umesto za stolice. I čini mi se da je to bila savršena odluka. Veoma lako im menjam raspored, pravim od njim mini stolice,( što ćete videti već na sledećoj fotki ) a i dezeni su mi se savršeno uklopili.
U budućnosti planiram da ovi jastuci prekrivaju klupicu koju ćemo napraviti od paleta.




Mini stočić je totalno multifunkcionalan . Počev od kutka čitaonice, do stola za ručavanje, mesta za pravljenje koktela. Ono što ga u većini  slučajeva krasi  je kafa. Prva jutarnja se uvek ispija na terasi, dok se vikendom jutarnja pretvori i u popodnevnu.

Ove prelepe jastučnice sam pronašla u second-handu. ( po ceni od 150 dinara ) Takođe će jedan post biti o najboljim ulovima iz beogradskih second-handova. Ne možete ni da zamislite šta sam sve pronašla tamo.


Sada moja terasa izgleda ovako. Na površini je preudobno ćebe u bebi roze boji. Svakako da i Peri ima svoj kutak. Na mini stočiću kada se ne nalaze knjige prekriven je grickalicama i kafom. Uvek kafom 🥃 Sada mi je terasa omiljni kutak u stanu ( pored police sa šminkom i kozmetikom )







moje prosečno jutro 

Nakon što sam završila sredjivanje terase ( veoma zadovoljna) prešla sam i na dekorisanje kupatila.
Šteta, tu ne mogu čuti komentare komšija. Šalu na stranu, veoma me motivisao ovaj poduhvat. Takođe, verujem da ste shvatili da sam svoju rečencu sa početka ( kada budem imala svoj stan..) izbacila iz upotrebe i trudim se da ulepšam svaku kutak u stanu u kome sada živim i da i njega učinim da odiše mojim osobinama i ličnošću. Najlepši osećaj mi je kada posle par sati provedenih na fakultetu,poslu ili treningu dodjem u svoj kutak .Ali za ovakvo razmišljanje , bilo je potrebno da promenim par stanova i da shvatim da nije toliki problem bio u njima već u mojoj neurednosti i nezadovoljstvu istom.  Stanovi su menjali mene a ne ja njih. Sada se zaista trudim da pre izlaska iz stana sredim nered koji sam napravila ( naravno da mislim da gomilu vešalica na krevetu kao posledica spremanja , kao i na tri otvorena karmina na stolu )

Posle kupatila i terase, sledeća na redu mi je promena kuhinje .Zbogom različiti tanjiri :)

Nadam se da sam nekoga od vas motivisala svojim primerom. Dajte svom stanu lični pečat i videćete promene u raspoloženju. Takođe. ostavljajte komentare da li vam se svideo moj poduhvat, šta biste vi još dodali i gde vi tražite inspiraciju za vaš dom.


Vidimo se u narednom postu 💌




No comments:

Post a Comment

Sasvim je u redu da se desi u decembru

Ma da li to nakon (skoro) godinu dana ne blogovanja izlazi decembarski challenge? Nije da u potpunosti nisam bila aktivna.. blogic mi je d...