Sunday, January 7, 2018

flower power , zaful lover

I konačno je na redu moj omiljeni tip postova, outfit postovi naravno :) Sećate se da sam sredinom prošlog meseca okačila svoju wish listu sa sajta Zaful, here comes the clothes..nema više thrift shopping postova haha :)

Prva stvar koju sam naručila je ovaj trobojni nesimetrični džemperak, s obzirom da zimi većinom samo džempere nosim ovaj je super dopunio moj garderober. Ono što vas verovatno zanima, zadovoljna sam kvalitetom, ne bocka  u kontaktu sa kožom što mi je glavni kriterijum u odabiru džempera. Ako se nekom svidi određen komad, ili vas zanima šta to još ima zanimljivo na ovom sajtu ostaviću vam link za svaki odevni predmet, kao i moj kod za popust od 20 % ---------> #ZAFULCHEN 

Obožavam dugačke suknje,leti, zimi uvek :) Imam ih u par boja, međutim ovu cvetnu kada sam videla na sajtu odmah sam naručila. Možda je za nijansu teža za kombinovanje zbog niza boja koje poseduje ali je samim tim i veoma upečatljiva. Uz košulju ako vam treba malo svečaniji stajling, ili uz džemper za cosy devojke :)
Link ka džemperu :



 Za kraj stvar kojoj sam se najviše radovala jeste ovaj kaputić, kardigan, kako god želite. Volim krznene detalje,a na ovom kaputu su očigledni :) Ja sam zamislila da ga nosim na proleće, ali može i u ovom periodu ispod neke deblje jaknice. Uske farmerke, tanak džemper, kozna jakna i preko kardigan 😻
Ono što mi se takođe dopalo jeste činjenica što možete skinuti džepove i pretvori ti ga u običan sivi kardigan, preko nabacite kais i eto nove kombinacije :)



Nadam se da vam se svideo moj izbor, ja sam veoma zadovoljna kvalitetom ovih stvari. Suknju i džemper sam već imala prilike da nosim ali jedva čekam malo sunca da ne izlazim iz kaputića :) 
Pošto vam se veoma svideo post u kom sam pokazala makeover terase snimila sam i sređivanje svog makeup kutka, tako da ukoliko vas zanimaju postovi o preuređivanju stay tuned 💌

No comments:

Post a Comment

Sasvim je u redu da se desi u decembru

Ma da li to nakon (skoro) godinu dana ne blogovanja izlazi decembarski challenge? Nije da u potpunosti nisam bila aktivna.. blogic mi je d...