Tuesday, December 26, 2017

What to buy kad godini je kraj


 Pošto postove ovakvog tipa smatram apsolutno korisnim, reših da i sama napišem jedan.U ovom postu videćete listu predloga za kupovinu novogodišnjih poklona u odnosu na tip ličnosti ( ne po Hipokratu ili po Jungu, već po loserless-u ) :)
Zapravo, poenta je da u minut do 12 ne trčite  po drogerijama da tražite setove kupki, parfema itd. već da za isti novac kupite nešto čemu će se vaš prijatelj zaista obradovati ( meni slobodno možete sve iz drogerija) Ne znam da li ste od onih koji obožavaju da poklanjaju prijateljima i porodici, i ako niste, posle pročitanog posta, postaćete. Ja obožaavam da kupujem dragim ljudima poklone, podjednako kao što volim da ih primam.Gotovo da ne postoji putovanje sa kog sam se vratila bez poklona ( počev od onih iz osnovne škole  gde sam jurila kioske sa sitnicama)

Ukoliko ste jedan od poklon fanatika haha, mislim da  će vam ovaj post biti od koristi. Pre nego što vidite moje predloge daću vam malo uputstvo za kupovinu poklona
1. Napišite na papir kome sve želite nešto da poklonite.
2. Napišite vaš budžet.
3. Ono što ja takođe radim jeste da napišem sa kim ću se videti 31, a sa kim par daan nakon dočeka, da bih mogla da rasporedim budžet.
4. Pre šopinga čekirajte cene na netu.
5. Obavezno posle šopingovanja poklona sedite sa drugaricom na kuvano vino. ( počasitete i sebe)
6. Ono što je meni podjednako važno kao i kupovina samog poklona jeste način pakovanja. Mnoogo je lepše ukoliko poklon uvijete, napravite sami neke ukrase, mašnice, posvetite poruku, itd.
A, sadaaa, da krenemo sa predlozima :)

Osoba od detalja 

Ukoliko imate u blizini osobu koja voli na basic kombinacije da doda svoj lični pečat verujem da ce biti oduševljena nekim brošem. Tako, može ukrasiti svoj ranac, ceger ali i neki odevni predmet. Ono što vam preporučujem da pronađete oblik koji vas podseća na tu osobu ili za koji ste sigurni da bi joj se svideo. Preporučujem vam drveni advokat čekirajte njen rad :)

 Fashion lover / book addict

Ukoliko se dvoumite oko poklona za osobu koja je luda za modom, uvek je zanimljiv poklon pronaći neki modni časopis, notes sa preporukama modnih filmova i dokumentaraca, ali ukoliko se dočepate i neke knjige koja govori o istoriji brenda, pogodak :)
Što se book addicta tiče, verujem da ste već upoznati sa sledećim naslovom koji želi da pročita tako da vam tu ne treba puno pomoći, međutim kao savet plus, jeste da uvek poklanjate knjige sa ličnom posvetom. Takođe, možete dodati posveti i na bookmarker pa ćete uvek biti u mislima vašeg knjigoholičara :)
Naravno, na slici ispod možete videti i moj predlog za dekoraciju poklona :)

Šminkerka
Kad god krenete u šetnju, ona svrati do obližnje parfimerije. Redovno joj je kao dodatni tab otvoren lily online..Verujem da ukoliko je ludo zaljubljena u šminku već nabavila svoj maybelline korketor koji je nedavno stigao u Srbiju, međutim ono što se retko ko seti da kupi jeste ovaj čistač za četkice, a olakšava život :) Takođe uvek možete kupiti neku dodatnu četkicu i upokovati slično kao i ja .
 Girly girl(sve svoje sa sobom nosi)
Ako vaša drugarica nosi torbu tešku par kilograma, ovo je sigurno što joj nedostaje, pogotovo u zimskom periodu. Postoji dosta travel size kremica, ali ova mi savršeno miriše i koristim je svakodnevno tako da vam preporučujem . I kremica i labela postoji više mirisa međutim ovi rozikasti su meni omiljeni :) Takođe, moj predlog je i Eucerin labelo , odličan je za zimu.

Minimalistic 
Kuka na velike torbe, teško mu / joj je čak i kada mora ključeve od stana da nosi sa sobom. Većinom ima samo karticu u džepu, retko kada novac. Odličan poklon za takvu osobu jeste ovaj super basic novčanik za kartice ( sa dodatim money clipom za novac). Staje od četiri do šest kartica, u zavisnosti od modela. Staju čak i u najmanju torbu i savršeni su za izlaske . Takođe možete izabrani boju , a izrađeni su od kože. Za ostale detalje i naručivanja kontaktirajte momka koji ovo pravi i uživa u tome.






Nadam se da su vam moji predlozi pomogli i probudili maštu što se tiče izbora poklona. Mislila sam da ću imati više vremena da vam objavim i post sa predlogom šta kada želite nekome da date poklon a totalno ste broke :) To mi se desilo prošle godine. Našla sam na netu recept za najbrže i najjednostavnije kolače, koji zahtevaju minimalno novca, ili barem sastojke koje sam imala u kući. Ispekla kolače. Spakovala ih u tegle koje sam potom ukrasila markerom. Zatim vezala mašnicu i na nju zakačila poruku namenjenu osobi kojoj poklanjam.Apsolutno su svi bili oduševljeni poklonom, probajte :)
 I na kraju, ljudi, nije važno koliko ste novca dali za poklon već sa koliko pažnje i ljubavi ste ga tražili i napravili.Uživajte ❤

No comments:

Post a Comment

Sasvim je u redu da se desi u decembru

Ma da li to nakon (skoro) godinu dana ne blogovanja izlazi decembarski challenge? Nije da u potpunosti nisam bila aktivna.. blogic mi je d...